Az asszisztens fő feladatai:
- Általános adminisztrációs feladatok:
- Ügyiratkezelés, diák- és ügyféladatbázis kezelése
- Kapcsolattartás a diákokkal, jezsuita intézményekkel, külső és belső partnerekkel
- Kisebb beszerzésekhez kapcsolódó ügyintézés: ajánlatkérések, megrendelések kezelése, a kollégiumi és irodai kellékek biztosítása
- Pénzügyi adatszolgáltatás, házipénztár kezelése
- Kollégiumi ki- és beköltözéshez, szobák leltározásához, vendégszoba-igényléshez kapcsolódó feladatok ellátása
- Honlappal kapcsolatos frissítések naprakész vezetése
- Vendégek fogadása, rendezvények előkészítése
- Tanulmányi feladatok:
- Statisztika készítése (szakkollégistákra, kurzusokra, műhelyekre vonatkozóan)
- Ülések előkészítése (napirend, jegyzőkönyv vezetése, stb.)
- A felvételi és tagságmegújítás előkészítése, lebonyolítása
- Oktatói szerződések előkészítése
- Kapcsolattartás az alumnival
- Hirdetések kezelése (felvételi, ill. szakkollégiumi rendezvények vonatkozásában)
- Évkönyvek és más kiadványok szerkesztése, terjesztése
- A rektor munkájának segítése írásos vagy szóbeli utasításainak megfelelően
- Kapcsolattartás a Jezsuita Egyetemi Kollégiumok (JEK) koordinátorával
Elvárások:
- felsőfokú végzettség vagy felsőfokú szakirányú képzés
- legalább 1 év releváns szakmai tapasztalat
- precizitás, jó kommunikációs készség
- problémamegoldó-képesség
- angol nyelvismeret előny
Amit kínálunk:
- széleskörű béren kívüli juttatások
- felelősségteljes, önállóságot igénylő munkakör
- szakmai fejlődési lehetőség.
Egyéb információ az állásról:
- Munkavégzés helye: Szeged
- Munkavégzés ideje: heti 30 óra (3*de., 2*du, ill. alkalmi esti munkavégzés)
Pályázati dokumentáció:
- szakmai önéletrajz
- rövid motivációs levél
- referenciaszemélyek neve és elérhetősége
A pályázati dokumentumokat asszisztens jeligére a e-mail-címre várjuk 2018. október 31-ig bérigény és a munkába állás lehetséges időpontjának megjelölésével.