A Jézus Társasága Magyarországi Rendtartománya informatikus–alkalmazás rendszergazda munkatársat keres. Jelentkezni december 6-ig lehet.
Főbb feladatok, munkák:
- aktív részvétel új ügyviteli rendszer(ek) (dokumentumkezelő, CRM) bevezetésében, majd a rendszer(ek) üzemeltetése, a felhasználók informatikai támogatása;
- felhasználók támogatása napi szintű üzemeltetési problémák és kérdések megoldásában (levelezés, ügyviteli szoftverek, MS Office, kliens oldali hardver) – IT helpdesk működtetése: hiba-, igény- és incidenskezelés;
- felhasználók támogatása alkalmazások előkészítése, telepítése, illetve tesztelése során, működtetésének optimalizálásához, automatizáláshoz javaslatok készítése;
- részvétel a hibaelhárítási folyamatokban (1., esetleg 2. szint ill. kapcsolattartás a második és harmadik szintű megoldó csoportokkal);
- felhasználók oktatása, útmutatók készítése;
- szakmai és technikai kapcsolattartás külső szolgáltatókkal (hálózat-és szerver üzemeltetők, ügyviteli szoftverek supportja, tárhely szolgáltatók, stb.);
- egyszerűbb programozási feladatok elvégzése (pl. Excel, vba script, php, ügyviteli rendszerek);
- IT biztonság alapvető eszköztárának kialakítása és fejlesztése;
- rendszeres és eseti jelentések, beszámolók, elemzések, műszaki statisztikák, riportok, adatszolgáltatások készítése.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Microsoft Windows, Office és Microsoft üzleti szoftvercsomagok átfogó ismerete;
- programozási alapismeretek;
- alapvető hálózati ismeretek;
- Android rendszer ismerete PDA eszközökhöz;
- folyamatszemlélet, szisztematikus, pontos, megbízható munkavégzés;
- hatékony munkavégzés, problémamegoldó szemlélet;
- felhasználó központúság, empátia;
- kiváló kommunikációs készség szóban és írásban;
- önálló és csapatban való munkavégzés.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- dokumentumkezelő rendszer, Google alkalmazások ismerete;
- weblap készítési tapasztalat;
- programozói ismeretek;
- felsőfokú IT végzettség;
- egyházi intézményben szerzett gyakorlat.
Amit kínálunk:
- stabil, megbízható egyházi háttér;
- hosszú távú munkalehetőség;
- megújult hardver- és szoftverpark, profi külső szolgáltatók (minőségi munkavégzéshez alkalmas körülmények);
- családias munkakörnyezet és légkör;
- mobiltelefon;
- cafeteria;
- munkába járás támogatása;
- kerékpárbarát munkahely.
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés;
- IT support, Helpdesk;
- rendszerüzemeltető;
- informatikai támogatás.
Szükséges tapasztalat:
1-3 év szakmai tapasztalat, elsősorban helpdesk, vagy desktop támogatói munkakörökben.
Szükséges végzettség:
Középiskolai
Szükséges nyelvtudás:
angol (értő kommunikáció)
Foglalkoztatás jellege:
- teljes munkaidő;
- home office lehetőség.
Munkavégzés helye:
Budapest, belváros
A jelentkezéseket önéletrajz, rövid motivációs levél + bérigény együttes elküldésével „informatikus” jeligére várjuk 2021. december 6-ig a email-címre.